Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod

Permanent URI for this communityhttps://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/54

Elektronický vedecký časopis Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod je profesne a obsahovo zameraný na problematiku z oblasti poštových a telekomunikačných podnikov ako i prudko sa rozvíjajúcej oblasti elektronického obchodovania. Jeho cieľom je poskytnúť čitateľovi čo najnovšie vedecké informácie zrozumiteľnou, prístupnou formou a pomáhať k ďalšiemu vedeckému rozvoju príslušnej problematiky. Časopis by mal byť obrazom vedecko-výskumnej, vývojovej, pedagogickej činnosti a ďalších činností na trhu komunikácií a riadenia spoločnosti pri prechode na znalostnú ekonomiku.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    MOŽNOSTI A RIZIKÁ FRANCHISINGOVÉHO PODNIKANIA (NA PRÍKLADE POŠTOVÉHO PODNIKU)
    (Žilinská univerzita v Žiline, 2019) Jankalová, Miriam; Blašková, Katarína
    Franchising is an arrangement in which the franchisor gives the franchisee the right to distribute and sell the franchisor’s goods or services and use its business name and business model for a specified period, and possibly covering a geographical area. The postal market is known for the arrival of franchise holders too, but there are certain benefits and disadvantages for the franchisor and the franchisee. The aim of the paper is to identify the benefits (possibilities) and risks (disadvantages) for the postal operator in the position of “franchisor”.
https://fpedas.uniza.sk/~ks/casopis/index.htm